ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Isolation























Da, događa se da se zatraženo ostvaruje. I još više ako se napiše. Dakle, baca me se izvan moje sigurne zone. Dobro, to je traženo.
Posljedica: samopouzdanje: nikakvo. Tražena posljedica: pomak, veliki pomak.
Drago mi je što se više ne zamaram pitanjima za koga ja sve ovo radim, jer znam da radim jer moram. nemogu i neznam drugačije. tu nema dileme.
...prilično anoreksično samopouzdanje je nešto što me oduvijek prati, ali godine rezanja, listanja, šivanja, pisanja su mu omekšale oštre rubove, zaboravila sam na njega...
ovim fizičkim pomacima, moje jadno, malo sampouzdanje se probudilo da me malo zeza. da učestvuje u partiju "Irena izvan sigurne zone, Irena bez zaštitne mreže".
A dobro. ionako je ovo samo igra.

Nema komentara:

Objavi komentar